Everything about دانلود کتاب صوتی رایگان

Wiki Article

شما باید در طول زمان به طور مداوم ، بی وقفه و به طور مکرر بر روی پیشرفت تمرکز کنید.

من چند تا کتاب ازش گرفتم خیلی خوب بود کتابهای قیمت بالای دلاری را بسیار ارزان می فروشنن و کلی کتاب رایگان هم داخلش هست.

بسیار داستان تعمق برانگیزی بود. نویسنده خصوصیات ما انسان‌ها را در مواقع استثنایی که در زندگی پیش میاد و شخصیت باطنی ما رو آشکار میکنه رو به وضوح به قلم کشیده. نمونه آش که متاسفانه چند روز پیش در کلیپی که بدستم رسید و بسیار تاثر برانگیز بود نشان میداد در تصادفی که در یکی از جاده های ایران بوده و سه کشته هم داده مردم هجوم بردند و اجناس ماشین ها رو غارت کردند.

فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : شرم دسته‌بندی : رمان ، داستان جهان ، ادبیات نویسنده : آنی ارنو مترجم : بهاره

پیشنهاد می‌کنیم پیش از گوش دادن به کتاب صوتی معرفی کتاب کوری را مطالعه کنید.

کتاب هشت فصل دارد. هاوکینگ و همکارش از اینجا که هستی و وجود جهان یک معمای جدی است، آغاز می‌کنند. نظریه‌های متعددی را مطرح می‌کنند و فهم فیزیکدانان و دانشمندان از دانسته‌های فعلی را برای مخاطب شرح می‌دهند. در واقع، سؤالات اصلی کتاب این‌هایند که «چرا به‌جای آن‌که چیزی نباشد، چیزی هست؟» و «چرا این قوانین مشخص بر جهان حاکم و تاریخ دیگری جهان ندارد؟».

امروز خریدم قطعا عالی خواهد بود.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

در ادامه معرفی بهترین وب سایت های فارسی برای دانلود کتاب صوتی و متنی را معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

همچنان هم گسترش مرزهای دانش است که فرصت زندگی بهتر را برایمان فراهم کرده است، این روزها از هرکجای کره‌ی زمین می‌توانیم با هر جای دیگری در چند لحظه ارتباط و تماس مؤثر داشته باشیم، در چند ساعت به آن‌سوی کره‌ی زمین برسیم و دیگر کسی از آبله نمی‌میرد، همه‌ی این‌ها ثمرات دنیای علم هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به اینکه این گروه وابسته به هیچ سازمان و ارگانی نیست و تمامی فعالیت ها بصورت رایگان انجام می شود، لطفا اگر در این رابطه احساس مسوولیت دارید در معرفی ما به دیگران سهیم باشید.

انقراض ششم از طریق داستان های ذکر شده در کتاب،نویسنده گزارشی تکان دهنده از ناپدید شدن های رخ داده در اطراف ما ارائه می دهد و روند انقراض را به عنوان یک مفهوم، از اولین بیان آن توسط ژرژ کووویر در read more پاریس انقلابی تا امروز…

مترجم: فاطمه ولیانی

سلام قسمت چهار برای من باز نمیشه.. همه قسمت ها به جز این قسمت پلی میشه.. میتونین کمکم کنین؟

Report this wiki page